21/11-11

Idag hare varit en riktigt hendelse rik dag ....
Hihi
varit till örebro på morgonen de vare okej .. :)
sedan så har jag jaga hund (robban) precis innan kom sven så han va med och leta efter han...
å så fick han skäll av grannen men det va ju tur att han svara tillbaka annars hade jag skrikit till baka till grannen ..
kuta runt med morgon rock så kanske lite roligt ..
men men ...
o så va vi ner till ninni o åt lite ostkaka .. :D
mumma ..
Efter det så drog vi till lona o hämta hon o ölen .. :)
så nu har vi varit o bastat ... fasen va man blev ren av de ...
kanske ska basta fler gånger ...
:)
Nu står älskling o ska laga mat efter de så ska jag o han sova har jag bestämmt ;)
Ha en bra natt <3 nattiiiii

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback